DUK: Grąžinimas

Kaip grąžinti?

Nemokamas grąžinimas
Grąžinti mums gaminius galite lengvai ir nemokamai.

Grąžinimo sąlygos
Gavę užsakymo prekes, jas galite grąžinti per 14 dienų. Galite grąžinti visas užsakymo prekes arba tik kai kurias.
Prekės turi būti naujos, nenaudotos, supakuotos originalioje pakuotėje ir turi būti visi priedai.
Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. mūsų GRĄŽINIMO STRATEGIJĄ.

Prašymo grąžinti tvarka
Jei norite grąžinti užsakymo prekes, paskambinkite į „Nikon“ parduotuvės klientų aptarnavimo tarnybą ir pateikite grąžinimo paraišką bei gaukite RMA numerį.

Yra du gaminių grąžinimo būdai:
- grąžinamas prekes galite pristatyti į artimiausią pašto skyrių, kuriame jas paims mūsų logistikos partneris „Cycleon“.
- Galite susitarti, kad „Cycleon“ paimtų jūsų grąžinamas prekes jums patogioje vietoje.
- Grąžindami prekes būtinai kruopščiai jas supakuokite originalioje dėžutėje. Įsitikinkite, kad ant pakuotės aiškiai matoma grąžinimo etiketė, o adresas ir brūkšniniai kodai nėra uždengti arba pakeisti.
- „Cycleon“ pristatys gaminius į mūsų sandėlį, kur jie bus sutikrinti su jūsų grąžinimo paraiška ir grąžinimo strategijomis, nurodytomis mūsų Nuostatose ir sąlygose.
- Jei tikrinimai sėkmingi, bus pradėtas pinigų grąžinimas. Jei tikrinimai nesėkmingi, „Nikon“ parduotuvės klientų aptarnavimo tarnyba kreipsis į jus, kad problema būtų išspręsta.

Grąžinimui, kuris neatitinka mūsų grąžinimo Nuostatose ir sąlygose nurodytų strategijų (pavyzdžiui, ne viskas sudėta, trūksta priedų), bus taikoma bauda: atitinkamai bus pakoreguota grąžinamų pinigų suma.

Už grąžinamas prekes sumokėtų pinigų grąžinimas

Patikrinami visi grąžinti gaminiai, siekiant užtikrinti, kad netrūksta jokių dalių arba priedų. Jei tikrinimas sėkmingas, bus informuota „Nikon“ parduotuvės klientų aptarnavimo tarnyba ir prasidės pinigų grąžinimas. Bus susisiekta su mūsų mokėjimo paslaugų teikėju ir pinigai bus perversti į jūsų sąskaitą. Kai tik priimame grąžintas prekes, stengiamės pinigus grąžinti kuo skubiau. Daugiau informacijos žr. NUOSTATOSE IR SĄLYGOSE.

Grąžinimas nesilaikant nuostatų ir sąlygų

Jei grąžinate prekes, kurios neatitinka grąžinimo strategijų, nurodytų mūsų Nuostatose ir sąlygose, jos nebus priimtos ir su jumis susisieks „Nikon“ parduotuvės klientų aptarnavimo tarnyba.

(Dalinis) užsakymo atšaukimas

Jei pamatote, kad suklydote užsakydami ir norite atšaukti užsakymą, galite tai padaryti, jei užsakytos prekės dar neišsiųstos.

Ar galiu atšaukti tik dalį užsakymo prekių?
Galite atšaukti visą užsakymą arba tik dalį užsakymo prekių.

Iki kada galiu atšaukti užsakymą?
Užsakymus arba užsakymų eilutes galima atšaukti, tik kol jos dar nepatvirtintos (t. y. kol nepradėtas pakavimo procesas ir būsena nėra Pakuojama). Jei pavėluojate, turėsite palaukti, gauti užsakymo prekes ir tada grąžinti visas norimas prekes. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. GRĄŽINIMO DUK skyrių.

Kaip atšaukti užsakymą?
Jei norite atšaukti užsakymą arba užsakymo prekių dalį, paskambinkite į „Nikon“ parduotuvės klientų aptarnavimo tarnybą ir jumis bus pasirūpinta. Mokėjimo atšaukimas
Jei atšaukiate užsakymą arba užsakymo prekių dalį, „Nikon“ parduotuvės klientų aptarnavimo tarnyba išsiųs atšaukimo paraišką savo mokėjimo paslaugų teikėjui („Ogone“). Atšaukiant visą užsakymą, bus atšauktas visas jūsų mokėjimas ir nieko nebus išskaityta. Norint atšaukti dalį užsakymo prekių, mokėtina suma, kuri turi būti išskaityta iš jūsų kredito kortelės, bus pakoreguota išsiuntus jūsų naujo užsakymo prekes.

Modifikuoti užsakymą

Iki kada galėsiu modifikuoti užsakymą?
Užsakymą galima keisti, tik kol nepatvirtinta jo būsena (t. y. kol neprasidėjo pakavimas ir nenustatyta būsena Pakuojama).

Kaip modifikuoti užsakymą?
Jei norite pakeisti užsakymą, paskambinkite į „Nikon“ parduotuvės klientų aptarnavimo tarnybą. Jūsų užsakymas bus pritaikytas vienu iš nurodytų būdų:
- Jei norite į užsakymą įtraukti naujų prekių arba padidinti esamų užsakymo eilutės prekių kiekį, klientų aptarnavimo tarnyba sukurs ir jums pateiks naują užsakymą.
- Jei norite pašalinti prekę iš užsakymo arba sumažinti esamų užsakymo eilutės prekių kiekį, klientų aptarnavimo tarnyba pakeis jūsų užsakymą ir prasidės dalies pinigų grąžinimas.
- Jei norite modifikuoti asmeninius duomenis arba pakeisti pristatymo adresą, klientų aptarnavimo tarnyba atnaujins jūsų duomenis.
- Jei norite pakeisti pristatymo arba mokėjimo būdą ir dėl to padidėja arba sumažėja bendros užsakymo išlaidos, klientų aptarnavimo tarnyba užtikrins, kad išsiuntus prekes iš jūsų kredito kortelės būtų išskaityta atitinkama suma.

Užsakymo atšaukimas
Jei atšaukiate užsakymą arba dalį užsakymo prekių, „Nikon“ parduotuvės klientų aptarnavimo tarnyba išsiųs atšaukimo paraišką savo mokėjimo paslaugų teikėjui („Ogone“). Atšaukiant visą užsakymą, bus atšauktas visas jūsų mokėjimas. Norint atšaukti dalį užsakymo prekių, mokėtina suma, kuri turi būti išskaityta iš jūsų kredito kortelės, bus pakoreguota išsiuntus jūsų naujo užsakymo prekes.

Prekė sugadinta praėjus grąžinimo terminui

Jeigu jūsų užsakytos prekės sugadinamos praėjus grąžinimo laikotarpiui, kreipkitės į mūsų „Nikon“ pagalbos centrą adresu.

 

 



Your previous queries:
Nieko nerasta. Bandykite dar kartą.
ZB1 Rebate Credit Memo