DUK: Išankstinis užsakymas

Kas yra išankstinis užsakymas?

Išankstinis užsakymas suteikia Jums galimybę rezervuoti gaminį, prieš jam pasirodant prekyboje. Kai iš anksto užsakote gaminį iš Nikon Store, jis rezervuojamas, todėl Jūs vieni iš pirmųjų gausite gaminį, kai tik jį bus galima įsigyti.

Ar iš anksto galima užsakyti visus gaminius?

Ne, iš anksto galima užsakyti tik rinktinius gaminius. Bet kuriame gaminio puslapyje mygtukas ir gaminio būsenos tekstas parodys, ar prekę galima iš anksto užsakyti. Kai iš anksto galimą užsakyti gaminį pradedama pardavinėti, jo nebus galima užsakyti iš anksto.

Ar galiu įtraukti sandėlyje esančius gaminius su iš anksto užsakomais gaminiais į tą patį užsakymą?

Ne, sandėlyje esantys gaminiai ir iš anksto užsakomi gaminiai turi būti atskiruose užsakymuose. Skirtingi iš anksto užsakomi gaminiai taip pat turi būti rezervuojami atskirai, o ne viename užsakyme.

Taip yra todėl, kad skirtingų iš anksto užsakomų gaminių pardavimo pradžios datos yra skirtingos ir įtraukus ne iš anksto užsakomus gaminius į tą patį užsakymą su iš anksto užsakomais gaminiais, visas užsakymas gali būti pristatytas vėliau. Todėl skirtingas iš anksto užsakomas prekes ir jau prekyboje esančius gaminius įtraukite į atskirus užsakymus.

Kaip žinosiu, kad gavote mano išankstinį užsakymą?

Kai Jūsų užsakymas bus baigtas, mes išsiųsime gavimą patvirtinantį el. pranešimą. Šiame patvirtinančiame el. pranešime bus nurodytas rezervuotas gaminys, mes pristatysime jį, kai tik jis bus mūsų sandėlyje. Jeigu iš anksto užsakėte / rezervavote gaminį, bet per 24 valandas negavote patvirtinančio el. pranešimo, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo grupę.

Ar galiu pakeisti savo užsakymą?

Jeigu reikia pakeisti Jūsų siuntimo duomenis, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo grupę. Jie galės Jums padėti, jeigu užsakymas dar nebus išsiųstas. Tačiau įsidėmėkite, kad mes negalėsime pakeisti jūsų mokėjimo duomenų.

Ar man bus pranešta, kada mano užsakymas bus paruoštas?

Taip, Jūs gausite el. pranešimą su jau apmokėta sąskaita ir UPS sekimo numeriu. Užsakymai paprastai išsiunčiami tik prieš pardavimo pradžios datą, todėl galite tikėtis gauti savo gaminį greitai po faktinės pardavimo pradžios datos.

Ar išankstinį užsakymą galima apmokėti naudojant visus mokėjimo metodus?

Gaminius galima iš anksto užsakyti tik iš Nikon Store apmokant kredito kortele. Priimamos visos „Visa“ ir „MasterCard“ kortelės.

Kada pinigai bus nuskaičiuoti nuo mano kredito kortelės?

Nuo Jūsų kredito kortelės bus nuskaičiuota tik tuomet, kai užsakymas bus paruoštas išsiųsti.

Kas bus, jeigu nepavyks atlikti patvirtinimo nuskaitant iš kredito kortelės?

Jeigu dėl bet kokios priežasties nuo Jūsų kredito kortelės negalima nuskaityti pinigų, kai užsakymas yra paruošiamas išsiųsti, pavyzdžiui, jei pasibaigia kortelės galiojimo laikas, kai mes mėginame nuskaityti lėšas, Jūsų užsakymas bus atšauktas. Jeigu Jūsų kortelės galiojimas baigsis anksčiau nei užsakymas bus paruoštas siųsti, kreipkitės į mūsų grupę, kad atšauktumėte pradinį užsakymą ir padarytumėte naują rezervaciją.

Kaip galėčiau atšaukti savo užsakymą?

Klientas, kuris rezervavo (iš anksto užsakė) gaminį iš Nikon Store, gali bet kada el. paštu atšaukti savo užsakymą, jeigu užsakymas dar nebuvo išsiųstas. Norėdami atšaukti savo užsakymą, kreipkitės į klientų tarnybą.

Kai užsakymas bus išsiųstas, jo nebus galima atšaukti. Tačiau Jūs galėsite grąžinti nepageidaujamas prekes, praėjus ne daugiau kaip 14 dienų nuo pristatymo. Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo grupę, kad sužinotumėte, kaip grąžinti prekes; ši paslauga yra nemokama.



Your previous queries:
Nieko nerasta. Bandykite dar kartą.
ZB1 Rebate Credit Memo