DUK: Užsakymas

Mūsų parduotuvėje gaminių ir informacijos galima ieškoti dviem būdais:
- Ieška : gaminių arba informacijos galite ieškoti įvesdami frazę šio puslapio viršuje esančiame laukelyje IEŠKA. Rezultatai suskirstomi į gaminius arba turinį.
- Naršykite mūsų gaminių katalogą : šio puslapio viršuje spustelėdami GAMINIAI. Kiekviena išskleidžiamojo meniu kategorija susiejama su gaminio puslapiu, kuriame galite filtruoti ieškas pagal savo poreikius.
Galite rūšiuoti gaminius pagal kainą ir pavadinimą bei filtruoti pagal tam tikrą kainų diapazoną ir gaminių funkcijas (pvz., megapikselių skyrą arba ekrano dydį). Vienu metu galima naudoti keletą filtrų, juos galima pašalinti po vieną arba visus iš karto. Ieškos rezultatai automatiškai atnaujinami atsižvelgiant į pasirinktus kriterijus.

Gaminio pasiekiamumas

Gaminio būsena
Gaminiams priskiriama viena iš šių būsenų:

- Jau greitai : naudojama gaminiams, apie kuriuos neseniai paskelbta, bet kurių dar negalima iš anksto užsisakyti.
- Išankstinis užsakymas : naudojamas gaminiams, kuriuos galima užsisakyti, bet kurie dar nėra pristatomi. Iš anksto užsakius pateikiama numatoma pristatymo data.
- Įprasti gaminiai: ši būsena taikoma gaminiams, kuriuos galima užsisakyti ir kurie gali būti pristatyti; jie parodomi taip: Sandėlyje arba Sandėlyje nėra.
- Pasenęs: naudojama gaminiams, kurių gamyba nutraukta ir kurių daugiau negalima įsigyti iš „Nikon“.

Pasiekiamumo būsena
Gaminio pasiekiamumas nurodomas taip:
- sandėlyje: gaminį galima užsisakyti ir jis gali būti pristatytas.
- Sandėlyje nėra: gaminio negalima užsisakyti, bet galite paprašyti, kad jums būtų pranešta, kai jis vėl bus sandėlyje.

Pranešti man, kai bus galima įsigyti
Galite paprašyti, kad el. paštu būtų pranešta, kai gaminiai, kurių nėra sandėlyje arba negalima iš anksto užsakyti, taps pasiekiami. Tiesiog spustelėkite PRANEŠTI, KAI BUS GALIMA ĮSIGYTI ir įtraukite savo el. pašto adresą į pateiktą formą.

Rasti platintoją
„Nikon Pro“ gaminių galima įsigyti tik iš sertifikuoto „Nikon Pro“ platintojo. Norėdami rasti platintoją naudodamiesi „Nikon’s Dealer Locator“ („Nikon“ platintojų ieškiklis), apsilankykite vietinėje „Nikon“ bendrovės žiniatinklio svetainėje.

Kaip pateikti užsakymą?

Stengiamės kuo labiau supaprastinti gaminių užsakymą mūsų parduotuvėje. Jei pas mus perkate pirmą kartą, perskaitykite toliau pateiktus veiksmus.

- Peržiūrėkite savo prekių krepšelį: šiame etape galite keisti pasirinktų gaminių skaičių, peržiūrėti visas jums skirtas reklamas ir įvesti nuolaidų kuponų kodus. Norėdami tęsti ir apmokėti, tiesiog spustelėkite TĘSTI IR APMOKĖTI.
- 1 apmokėjimo veiksmas: prieš pateikdami užsakymą, turėsite prisijungti, prisiregistruoti arba tęsti kaip anoniminis klientas. Jei reikia daugiau informacijos, žr. registracijos pranašumų DUK skyrių.
- 2 apmokėjimo veiksmas: įveskite savo atsiskaitymo ir pristatymo adresą. Galite naudoti skirtingus pristatymo ir atsiskaitymo adresus.
- 3 apmokėjimo veiksmas: pasirinkite pristatymo būdą. Pristatymo variantai išsamiai aptarti dalyje UŽSAKYMO PREKIŲ PRISTATYMAS.
- 4 apmokėjimo veiksmas: pasirinkite mokėjimo būdą. Mokėjimo variantai nurodyti dalyje MOKĖJIMAS.
- 5 apmokėjimo veiksmas: peržiūrėkite išsamią užsakymo informaciją. Daugiau negalėsite redaguoti savo užsakymo: galite pakeisti pristatymo ar atsiskaitymo adresą arba pasirinkti kitą pristatymo ar mokėjimo būdą. Kai esate tikri dėl savo užsakymo, sutikite su Nuostatomis ir sąlygomis bei spustelėkite PATEIKTI UŽSAKYMĄ IR EITI Į MOKĖJIMO SKILTĮ.
- Mokėjimas: Užsakymas bus pateiktas įvedus išsamią mokėjimo informaciją. Jei neteisingą mokėjimo informaciją įvesite tris kartus iš eilės arba nebus priimtas jūsų mokėjimas, būsite nukreipti į apmokėjimo skiltį ir bus paprašyta pasirinkti kitą mokėjimo būdą.
- Užsakymo patvirtinimas: Užsakymas bus patvirtintas, kai bus priimtas mokėjimas. Galėsite toliau pirkti arba registruotis, jei pirkote kaip anoniminis klientas.

Kuponai

Jei turite kupono kodą, galite jį naudoti norėdami gauti nuolaidų.
Tiesiog įveskite savo kodą (-us) pateiktame laukelyje peržiūrėdami krepšelį ir spustelėkite PATEIKTI. Jūsų krepšelyje bus automatiškai parodytas pritaikytas kupono kodas ir susijusi nuolaida. Jei persigalvosite ir nuspręsite nenaudoti kupono, galite spustelėti ŠALINTI ir jūsų krepšelio vertė bus automatiškai perskaičiuota.

Kai kurie kuponų kodai gali būti klaidos pranešimų priežastis, kai mėginsite juos įrašyti. Tai gali pasitaikyti, nes kodą galima naudoti tik ribotą skaičių kartų, jį gali naudoti tik tam tikri klientai arba gali baigtis jo galiojimo laikas.

Jei sumokėję ir patvirtinę užsakymą pamatote, kad pamiršote panaudoti kupono kodą, galite paskambinti į mūsų „Nikon“ parduotuvės klientų aptarnavimo tarnybą, kad užsakymas būtų pakeistas. Kol jūsų užsakymo prekės nepristatytos, vis dar galite prašyti nuolaidos ir iš jūsų kredito kortelės bus išskaityta mokėtina suma, atitinkamai atnaujinus siuntą.

Tikrinti užsakymo būseną

Jei esate registruotasis klientas, galite atsidaryti MANO PASKYRA – MANO UŽSAKYMAI, norėdami pamatyti savo užsakymo (-ų) būseną. Užsakymus galima rūšiuoti pagal užsakymo numerį, datą, vertę ir būseną.

Užsakymai nurodomi taip:

- Užfiksuota: jūsų užsakymas pateiktas „Nikon“ parduotuvei.
- Pateikta: jūsų užsakymas išsiųstas į „Nikon Order Management System“ („Nikon“ užsakymų tvarkymo sistema).
- Patvirtinta: Nikon Order Management System“ („Nikon“ užsakymų tvarkymo sistema) patvirtino, kad jūsų užsakymas gautas.
- Pakuojama: vidinės patikros sėkmingos, jūsų užsakymo prekės paruoštos pakuoti.
- Iš dalies supakuota: ribotos atsargos reiškia, kad galima supakuoti ir išsiųsti tik dalį užsakytų prekių.
- Išsiųsta: užsakymo prekės supakuotos ir išsiųstos.
- Iš dalies išsiųsta: supakuota ir išsiųsta tik dalis jūsų užsakymo prekių.
- Įvykdyta: jūsų užsakymo prekės pristatytos ir priimtos.
- Atšaukta: jūsų užsakymas atšauktas. Užsakymų arba užsakymų eilučių prekių negalima atšaukti, jeigu jų būsena yra Pakuojama arba tolesnė.
- Grąžinta: jūsų užsakymas grąžintas „Nikon“ ir pažymėtas kaip gautas.
- Grąžinti pinigai: grąžinti pinigai, sumokėti už užsakymo prekes.

Pageidaujamų prekių & krepšelis

Nurodytos funkcijos skirtos jums padėti greitai ir lengvai pasiekti gaminius.

Išsaugoti krepšelyje
Jūsų krepšelio turinys automatiškai išsaugomas, nesvarbu, ar esate prisijungę, ar ne, todėl galite lengvai peržiūrėti dominančius gaminius. Jei perkate kaip anoniminis klientas ir savo naršyklėje panaikinate slapukus, kai grįšite į parduotuvę, jūsų krepšelis bus tuščias.

Pageidaujamų prekių sąrašas
Jeigu esate prisijungę, galite sekti dominančius gaminius įtraukdami juos į savo PAGEIDAUJAMŲ PREKIŲ SĄRAŠĄ. Įsigyti gaminiai automatiškai pašalinami, tačiau bet kada galite atnaujinti sąrašą rankiniu būdu. Jeigu gaminio gamyba nutraukta, gausite el. laišką, kuriame pranešama, kad gaminys pašalintas iš jūsų sąrašo.

 

 

 

 



Your previous queries:
Nieko nerasta. Bandykite dar kartą.
ZB1 Rebate Credit Memo